Proleasing Motors, dealer autorizat pentru mărcile Ford, BMW și MINI, anunță creșteri pe toate unitățile de business pentru anul 2015
Proleasing Motors, de 2 ani și jumătate dealer și service autorizat pentru mărcile BMW și MINI în orașul Ploiești, respectiv de aproape un deceniu dealer Ford în Ploiești, Buzău și Târgoviște, publică rezultatele parțiale (la 9 luni) pentru anul 2015, cu creșteri înregistrate pe toate verticalele, atât pentru vânzări auto noi, cât și service, piese de schimb și vânzări autorulate.
În primele 9 luni ale anului 2015, Proleasing Motors a vândut 123 unități BMW, cu 14% mai multe ca în aceeași perioadă a anului anterior, și 342 unități Ford, cu 12,5% mai multe ca în intervalul ianuarie-septembrie al anului 2014. Cele mai vândute modele din portofoliu au fost, pentru BMW, cele din gama X, care acoperă 67% din totalul vânzărilor, cu modelul BMW X5, lansat în urmă cu aproximativ 2 ani, conducând acest clasament de o manieră echilibrată, la o distanță de 5 unități față de urmăritorul său cel mai apropiat, BMW X3, și de 10 unități față de cel mai puțin vândut model din gama X la nivelul acestui an, BMW X1 – aflat la final de generație. În ceea ce privește Ford, autovehiculele comerciale au înregistrat rezultate foarte bune, modelul Transit fiind cel mai bine vândut din întreg portofoliul, nu doar în gama sa, cu 74 unități vândute. Noul Ford Focus și Ford Fiesta s-au clasat următoarele pe „podium”, cu o cotă cumulată de 39% din total vânzări Ford până în septembrie 2015.
Din total vânzări, cele realizate în sistem leasing au crescut atât pentru gama BMW – de la 62% la 78% din total livrări contractate – cât și pentru gama Ford, de la 42% la 50%. Pe fondul unei ponderi crescătoare a vânzărilor către clienți corporate, în detrimentul clienților persoane fizice sau microîntreprinderilor, cea mai mare flotă BMW comercializată în 2015 a înregistrat 19 unități BMW Seria 1 și Seria 3, în timp ce, pentru brandul Ford, a fost semnat un contract de livrări de nu mai puțin de 41 unități. Cel mai scump model livrat de Proleasing Motors în 2015 este un BMW X6 M, cu prețul de listă de 160.000 euro (TVA inclus).
Pe același trend ascendent cu vânzările auto se află și activitățile de service, care au înregistrat o creștere de 37% în primele 9 luni din 2015 față de anul anterior și își păstrează, astfel, o cotă procentuală între 20% și 25% din cifra totală de afaceri. Divizia de autorulate, localizată la sediul din Ploiești, care a beneficiat, de altfel, de o atenție specială în vederea dezvoltării în acest an, a răspuns așteptărilor printr-o creștere de la 75 unități vândute în perioada similară din 2014, la 85 unități în 2015, ponderea automobilelor marca BMW crescând de 2 ori și jumătate în volume, în detrimentul modelelor Ford sau a altor mărci.
Din punct de vedere al cifrei de afaceri totale, business-ul Proleasing Motors a crescut cu 33% față de primele 9 luni ale lui 2014, asigurând premise optimiste pentru finalul de an. Astfel, se preconizează apropierea pentru divizia de vânzări Ford de pragul de 500 unități până la finalul acestui an, ceea ce se traduce într-o creștere estimată de 17% față de anul trecut, în timp ce pentru marca BMW așteptările de creștere sunt de 23% – de la 114 unități în 2014, la 140 unități în 2015. Pentru service, Proleasing și-a targetat o creștere de 8 procente până la finalul 2015, față de anul anterior. De departe, cea mai dinamică unitate de business va fi cea de autorulate, de la care se așteptă rezultate cu 42% mai bune, din punct de vedere al volumelor vândute, față de anul anterior. Astfel, se preconizează atingerea pragului de 120 unități autorulate livrate până la finalul anului în curs, dintre care 50 de unități vor fi marca BMW.
În cadrul companiei Proleasing Motors își desfășoară activitatea 121 de angajați, localizați la sediile din Ploiești, Buzău și Târgoviște, cea mai mare pondere având-o cei de la sediul central din Ploiești, unde sunt concentrate 3 centre integrate vânzări & service – Ford, BMW și MINI – cât și divizia centrală pentru vânzări autorulate.
Având în vedere creșterea dinamică a business-ului, dar mai ales a așteptărilor clienților, Proleasing Motors a dat startul în 2015 unor proiecte de amploare, cu impact pe termen lung. „În 2015 am implementat un sistem CRM care reprezintă un suport esențial în interacțiunea cu clienții și partenerii noștri, permițând adaptarea unei organizații în plină creștere, așa cum este Proleasing, la o dinamică a pieței care plasează Romania într-o grilă internațională de standarde. Colaborăm în prezent cu un client mai informat, mai pretențios și mai „educat” în ceea ce privește drepturile și nevoile sale. Acum lupta se duce la nivelul îndeplinirii așteptărilor acestui client, iar infrastructura CRM la care s-a lucrat activ pentru o lungă perioadă ne asigură bazele pentru a fi cu adevarat competitivi pe acest palier„, declară Lucian Alexe, Director General Proleasing Motors.
***
Despre Proleasing Motors
Înființată în 2001, Proleasing Motors este companie cu capital exclusiv românesc, lider al vânzărilor de mașini noi din județele Prahova, Dâmbovița și Buzău, cu o cotă de piață estimată la peste 25% din totalul pieței regionale. În prezent, Proleasing Motors derulează activități de vânzare și reparație în 3 centre autorizate Ford – în Ploiești, Buzău și Târgoviște, 1 centru BMW – în Ploiești si 1 centru Hyundai – în Ploiești.
Sediul central este localizat la ieşirea din Ploieşti spre Buzău, pe strada Şoseaua Ploieşti-Buzău DN 1B Nr. 505.
Contact Proleasing Grup
Departament Marketing: marketing@proleasing.ro
Telefon: 0729.998.639