Bilanț Proleasing: Un business prezent cu succes în industria auto de 15 ani continuă sub semnul responsabilității sociale
Proleasing, grup de companii înființat în anul 2001 în județul Prahova, cu activitate în domeniul leasing-ului, vânzării și reparației auto, dealer și service autorizat pentru mărcile FORD, BMW și MINI, realizează astăzi bilanțul a 15 ani de activitate și aniversează momentul printr-o serie de acțiuni ce reflectă angajamentul companiei de a-și continua drumul cu responsabilitate și implicare socială.
Un bilanț simplu, în cifre, reflectă următoarele rezultate pentru 15 ani de activitate Proleasing: 9.130 automobile noi livrate – dintre care 8601 sunt marca Ford, 489 BMW și 40 MINI, 359.726 ore de service facturate, piese de schimb vândute în valoare de 22.091.315 Euro, 105.593 comenzi înregistrate pentru reparații auto, peste 2.000 contracte de leasing semnate și peste 29.000.000 euro valoare finanțată.
Istoria Proleasing a fost marcată de câteva momente cheie: în 2001, la câteva luni după înființarea ca companie independentă de leasing, Proleasing a demarat activitatea de vânzări pentru marca Ford, într-o locație tip outlet din Ploiești. Primul complex comercial showroom & service Ford a fost deschis oficial chiar acum 11 ani, în aprilie 2005. La finalul aceluiași an, Proleasing Motors s-a desprins din compania-mamă pentru a acoperi exclusiv activitatea de vânzare și service auto, iar în 2007 și 2008 a deschis complexul comercial Ford din Târgoviște, respectiv pe cel din Buzău. După 5 ani de activitate în plină criză, în 2013 a fost lansat în Ploiești și dealership-ul BMW & MINI, care derulează activitate, efectiv, de 3 ani. Pe parcursul celor 15 ani de activitate, Proleasing a realizat investiții totale de 9,15 milioane de euro, a derulat o cifră de afaceri de aproape 150 de milioane de euro și a câștigat de 4 ori Chairman Award, cea mai înaltă distincție pentru dealerii din rețeaua Ford.
În prezent, în locațiile Proleasing activează 125 de angajați, dintre care 36 sunt alături de companie de peste 10 ani. Media de vârstă a angajaților este de 38 de ani, iar 59 dintre membrii echipei lucrează în departamentele de service, tinichigerie și vopsitorie, activând simultan pe 40 de posturi de lucru în cele
3 service-uri autorizate Ford, respectiv service-ul BMW & MINI.
Proleasing Motors, dealer și service autorizat pentru mărcile FORD, BMW și MINI, a încheiat anul 2015 cu următoarele rezultate: 692 automobile noi livrate – ce marchează cu creștere cu 19% față de rezultatele anului anterior, 34.674 ore service facturate – în creștere cu 9% față de 2014, și piese de schimb vândute în valoare de 4.130.000 euro. Tot în 2015, Proleasing Motors a livrat 120 automobile rulate, dintre care 49 au fost certificate prin programul BMW Premium Selection. Cel mai scump automobil vândut în 2015 a fost un BMW X6 M, cu prețul de listă de 156.500 Euro. 72% din vânzările auto înregistrate în 2015 s-au realizat în regim leasing. Din punct de vedere al cifrei de afaceri totale, business-ul Proleasing Motors a crescut cu 21,4% față de anul precedent, asigurând premise optimiste și pentru 2016. Astfel, se preconizează depășirea pragului de 900 unități livrate până la final de 2016, dintre care 150 vor fi rulate.
Cu referire la performanțele Proleasing și la viziunea pe termen lung, Lucian Alexe, Director General Proleasing Motors, declară: „Istoria noastră este simplă! Nu am inventat nimic, nu am descoperit niciun lucru senzațional. În anul 2001, când o mână de oameni au decis să fondeze ceea ce astăzi numim Proleasing, entuziasmul a fost principalul atu. Am început să vindem mașini și să semnăm primele contracte de leasing în trei magazine, de la parterele unor blocuri din Ploiești, Buzău și Târgoviște. Ni s-au alăturat oameni care au avut urechile, ochii și mai ales mințile deschise, oameni care au vrut să devină mai buni în ceea ce fac, în fiecare nouă zi. Am alocat resurse și timp pregătirii acestor oameni: ne propunem să fim cu toții mai înțelepți și mai responsabili! Ne preocupăm să oferim angajaților noștri un spațiu de idei și valori în care să se poată implica și regăsi. Acum, la 15 ani de Proleasing, ne gândim la următorul pas: și, pentru noi, acest lucru înseamnă să ne propunem să fim parte a unei comunități bazată pe respect și valori morale, să fim împreună cu alți antreprenori care au ales să investească și care cred în valoarea responsabilităților față de comunitatea din care facem cu toții parte.”
Pentru a susține această viziune, Proleasing și-a deschis porțile către comunitatea locală, cu ocazia aniversării celor 15 ani de activitate, cu inițiative speciale. În perioada 15-19 aprilie, centrele integrate Proleasing din Ploiești au găzduit o expoziție tech, proiecții de filme de colecție și expoziții aniversare. 480 de elevi din 5 licee ploieștene au vizitat compania, în cadrul programului Școala Altfel, și au descoperit cu entuziasm ce înseamnă activitatea unui dealer & service autorizat pentru branduri auto cu rezonanță mondială. În plus, ei s-au bucurat de o expoziție tech ce i-a avut ca protagoniști, alături de branduri ca Vector Watch, Apple, Canon, HTC sau Microsoft, pe 2 tineri elevi ploieșteni, în vârstă de 16 ani – Gabriel și Mihai Sima – care au proiectat o imprimantă 3D cu minime investiții, folosind în principal piese recuperate de la copiatoare nefuncționale, cu obiectivul de a tipări roboți, drone sau chiar proteze. Vizita grupelor de elevi s-a încheiat cu vizionarea filmului inspirațional No Limits, într-o sală de cinema amenajată, după toate standardele, în showroom-ul MINI din cadrul complexului comercial.
Tot elevi, de această dată de la colegiul de arte Carmen Sylva, au fost protagoniștii momentelor artistice din cadrul evenimentului aniversar Proleasing 15 ani, care s-a desfăsurat în data de 21 aprilie, cu tema și sub semnul responsabilității sociale și implicării pe termen lung în comunitate. În cadrul acestui eveniment, Proleasing a anunțat intenția de a susține proiectul de achiziție a operei „Cumințenia Pământului” de Constantin Brâncuși, de către Statul Român, continuând astfel seria de investiții în valoare de peste 125.000 lei realizate de-a lungul timpului în proiecte de sponsorizare. Angajamentul pe care Proleasing și-l ia, prin această inițiativă, este de a concretiza, cu coerență, o viziune pe termen lung ce se bazează pe implicarea activă în comunitatea din care face parte.
***
Despre Proleasing Motors
Înființată în 2001, Proleasing Motors este companie cu capital exclusiv românesc, lider al vânzărilor de mașini noi din județele Prahova, Dâmbovița și Buzău, cu o cotă de piață estimată la peste 25% din totalul pieței regionale. În prezent, Proleasing Motors derulează activități de vânzare și reparație în 3 centre autorizate Ford – în Ploiești, Buzău și Târgoviște, 1 centru BMW – în Ploiești si 1 centru Hyundai – în Ploiești.
Sediul central este localizat la ieşirea din Ploieşti spre Buzău, pe strada Şoseaua Ploieşti-Buzău DN 1B Nr. 505.
Contact Proleasing Grup
Departament Marketing: marketing@proleasing.ro
Telefon: 0729.998.639