Gestiune Hotel Anvelope
Aplicația „Gestiune Hotel Anvelope/Jante/Roți” asigură evidența intrărilor și a ieșirilor în/din hotel.
Mod de utilizare: în momentul în care se depozitează Anvelope/Jante/Roți Complete în hotel,
se adaugă în aplicație produsele respective, cu statusul „Intrare în Stoc Hotel„,
iar la momentul restituirii produselor către Client, se actualizează statusul acestora în: „Ieșire din Stoc Hotel„.
După fiecare intrare/ieșire în/din hotel, se printează Fișa de Comandă în dublu exemplar, care va fi semnată atât de către Gestionar cât și de către Client.
Aplicația reține în Istoric acțiunile de intrare/ieșire produse în/din hotel, utilizatorii care le-au realizat, precum și data/ora la care au fost realizate.
Pasul 1. Autentificare + Utilizatori
- Securitatea datelor precum și istoricul acțiunilor din aplicație sunt asigurate de modulul Utilizatori:
- Operațiunile ce țin de administrarea utilizatorilor (creare utilizator nou, modificare informații de autentificare, ștergere utilizator) vor putea fi realizate doar de către utilizatorul de tip „Admin„
- Accesul în aplicație se realizează în urma autentificării utilizatorului:
Pasul 2. Administrare Stoc Hotel Anvelope/Jante/Roți
- După autentificare, se afișează pagina dedicată Stocului Curent din Hotelul de Anvelope/Jante/Roți:
- Din această pagină se pot Adăuga Noi Produse în stocul hotelului (Anvelope, Jante sau Roți Complete):
- După adăugarea unui nou produs în stoc se poate printa Fișa de Comandă (click pe iconița „Printare Comandă” din dreptul produsului din listă):
Alte functionalități disponibile din această pagină:
- produsele intrate în stoc sunt marcate cu Verde iar produsele ieșite din stoc sunt marcate cu Roșu,
- pentru a scoate un produs din stoc, se editează produsul și se modifică statusul, din „Intrare în Stoc Hotel” în „Ieșire din Stoc Hotel” (ulterior se printează Fișa de Comandă Ieșire din Stoc Hotel),
- produsele sunt sortate în listă după data ultimei acțiuni, descrescător (cele mai recente primele) – alternativ se poate sorta asc/desc după oricare dintre informațiile din listă dând click pe titlul coloanei,
- produsele pot fi filtrate după oricare dintre informațiile din listă (serie șasiu, nr. înmatriculare, nr. comandă, depozit, loc depozitare, status, dată),
- după filtrare produsele pot fi Printate sau Exportate.
Pasul 3 – Istoric Acțiuni
- Aplicația salvează automat pentru fiecare produs, Istoricul Acțiunilor de Intrare/Ieșire în/din Stoc Hotel. Istoricul unui produs poate fi vizualizat în tabul „Istoric”, dând click pe Editare/Vizualizare produs (din listă):
- Există de asemenea posibilitatea de a vizualiza întreg istoricul de acțiuni, pe toate produsele, pe toți utilizatorii (click din meniu pe „Istoric Intrări/Ieșiri„):
- Istoricul de acțiuni poate fi filtrat după dată, utilizator, produs, acțiune (Scenarii: se pot vizualiza ce acțiuni de intrare/ieșire în/din stoc a realizat utilizatorul X / se pot vizualiza care sunt acțiunile pe produsul Y și de către ce utilizator au fost realizate, șamd)