Cine suntem

despre noi

Vă invităm să descoperiţi povestea, misiunea şi valorile Proleasing Grup.

În urmă cu 15 ani se înființa Proleasing, instituție financiară nebancară localizată la parterul unui bloc din Ploiești. Puțin mai târziu în același an, Proleasing începea activitatea de distribuție auto pentru brandul Ford… la parterul altui bloc din Ploiești. 15 ani mai târziu, Proleasing este brandul din spatele unui grup de companii, cu activitate în domeniul leasing-ului, vânzării și reparației auto, dealer și service autorizat pentru mărcile FORD și BMW.

Cu ocazia aniversării a 15 ani de activitate, Proleasing a făcut publice mai multe informații-rezumat, reprezentative pentru istoria sa. Astfel, un bilanț simplificat, concentrat pe principalele cifre cu care Proleasing se mândrește, include: 9.130 automobile noi livrate, 359.726 ore de service facturate, piese de schimb vândute în valoare de 22.091.315 Euro, 105.593 comenzi înregistrate pentru reparații auto, peste 2.000 contracte de leasing semnate, peste 29.000.000 euro valoare finanțată și peste 125.000 lei alocați proiectelor de sponsorizare.

Pe parcursul celor 15 ani de activitate, Proleasing a realizat investiții totale de 9,15 milioane de euro, a derulat o cifră de afaceri de aproape 150 de milioane de euro și a câștigat de 4 ori Chairman Award, cea mai înaltă distincție pentru dealerii din rețeaua Ford.

În prezent, Proleasing Motors derulează activități de vânzare și reparație în 3 centre autorizate Ford, din Ploiești, Buzău și Târgoviște. În imediata vecinătate a complexului comercial Ford Proleasing Motors din Ploiești a fost deschis, în anul 2013, primul centru integrat BMW dezvoltat în urma unei investiții de 2 milioane de euro, după noile standarde ale mărcii.

În completarea portofoliului comercial, Proleasing a investit în dezvoltarea unei divizii independente multi-marcă, pentru vânzarea de automobile rulate, verificate și certificate, din stoc sau la comandă, cât și a unor platforme autorizate pentru vânzarea online a pieselor de schimb și accesoriilor auto.

Din cei 130 de angajati ai grupului, 59 lucrează în departamentele de service, tinichigerie și vopsitorie, activând simultan pe 40 de posturi de lucru în cele 3 service-uri autorizate Ford, respectiv service-ul BMW.

Proleasing se mândrește cu o istorie de excelență în servicii ce a ajutat compania să supraviețuiască și să privească cu curaj înainte, chiar și în contextele mai puțin optimiste, dintre care cel mai dificil a fost perioada 2008-2009, care a marcat o scădere dramatică generalizată în industria auto din Romania. Dovada că, după injumătățirea business-ului în acei ani de criza, Proleasing a hotărât să se întoarcă pe un nou val, adăugand BMW în portofoliul de branduri și, prin aceasta, făcând o declarație de intenție pentru viitor.

Înțelegerea așteptărilor clientului la un nou nivel, cât și apropierea de acesta, sunt, din perspectiva Proleasing, principalele argumente pentru sustenabilitatea business-ului, indiferent de contextul socio-economic, și stau la baza următoarei declarații de misiune:

„Clienții noștri sunt prietenii noștri. Creșterea companiei se poate realiza fără ca noi să pierdem apropierea față de clientul nostru. Dezvoltarea nu înseamnă în mod automat adăugarea unor bariere comportamentale și procedurale în modul nostru de lucru. Putem să fim mari, dar asta nu înseamnă că trebuie să fim și reci – dincolo de calitatea produsului și a serviciului livrat, acesta este principalul argument pentru care noi și noi categorii de clienți vor continua să aleagă Proleasing. Aceasta ne face să privim cu încredere spre un viitor în care lucrurile vor funcționa corect pentru toți cei implicați într-o tranzacție de business, fie că sunt în spatele sau în fața biroului de recepție.” (Lucian Alexe, Director General Proleasing Motors).

Un bilanț scurt al primilor 15 ani de activitate a Proleasing, împliniți în primăvara lui 2016, se traduce prin câteva cuvinte: Performanța înseamnă mai mult decât cifre.

Aniversând 15 ani, ne gândim la următorul pas și, pentru noi, acest lucru înseamnă să ne propunem să fim parte a unei comunități bazată pe respect și valori morale, să fim împreună cu alți antreprenori care au ales sa investească și care cred în valoarea responsabilităților față de comunitatea din care facem cu toții parte.

Pentru a susține această viziune, Proleasing și-a deschis porțile către comunitatea locală, cu ocazia aniversării celor 15 ani de activitate, cu inițiative speciale. Centrele integrate Proleasing din Ploiești au găzduit o expoziție tech, proiecții de filme de colecție și expoziții aniversare. 480 de elevi din 5 licee ploieștene au vizitat compania, în cadrul programului Scoala Altfel.

Tot elevi, de această data de la colegiul de arte Carmen Sylva, au fost protagoniștii momentelor artistice din cadrul evenimentului special Proleasing 15 ani, care s-a desfășurat în 21 aprilie, cu tema și sub semnul responsabilității sociale și implicării pe termen lung în comunitate.

În cadrul acestui eveniment, Proleasing a făcut public proiectul de susținere a achiziției operei „Cumințenia Pământului“ de Constantin Brâncuși, de către Statul Român. Angajamentul pe care Proleasing și-l ia, prin această inițiativă, este de a stabili o viziune pe termen lung ce se bazează pe implicarea activă în comunitatea din care face parte.

proleasing în cifre

Mai jos vă prezentăm câteva cifre cu care ne mândrim.
0
Maşini Vândute
0
Cea Mai Scumpă Maşină
0
Km de Drive Test
0
Investiţii
0
Ore Lucrate în Service
0
Piese de Schimb Vândute
0
Clienţi de Service
0
Km
Maşină Întreţinută în Service
0
Contribuţii Plătite la Stat
0
Cifră de Afaceri
0
Finanţări de Leasing
0
Salarii

galerii foto

Se spune, pe bună dreptate, că o fotografie face cât o mie de cuvinte.
În consecință, vă punem la dispoziție câteva galerii cu fotografii din care puteți aprecia gradul nostru de profesionalism.